خدایا بازم مثل همیشه دلم گرفته...













゚*✿عاشقانه هایی برای تو✿*゚

حســـ بودنتـــ قشنگـــ ترینـــ حســ دنیاستـــ عشقـــ منـــ

 

 

مثل همیشه آرزوی آغوشت رو دارم

بازم نمیخوای بغلم کنی؟

بازم میخوای ناامید برگردونیم

آغوش تو تنها جائیه که میدونم بی منت واسه خودمه که هیچ کی جز خودت نمیتونه ازم بگیرتش، بهم بدش دیگه

میدونم لیاقتش رو ندارم اگه داشتم که اینقدر ازت دور نمیشدم

دور شدم خدایا خیلی

کمکم کن دیگه

هیچ کس نتونست که مثل تو قلبم رو مال خودش کنه

اونوقت توقع دارن وقتی قسم تو رو میخورم بشکونمش. آخه چرا خدا؟؟؟

اونقدر گناه کردم که دیگه صدات بهم نمیرسه

نمیفهمم که چی داری میگی

نمیشنوم خدایا

اگه تو بخوای همه چی حله

میدونم

میدونم که داری صدام میکنی ولی من نمیشنوم

کمکم کن

              ♥ دوستت دارم خدای من ♥

 



نظرات شما عزیزان:

ali bagheriyan
ساعت17:04---16 دی 1393

از من نرنــــــــــج

نه مغــــــرورم نه بی احســـــاس فقط خســــته ام


خســـــــــته از اعتــــــمادی بیــــجا

برای هـــــــــمین قفــــــــــــلی محــــــــــــــکم بر دل زده ام



سایبان عشق
ساعت10:39---8 آبان 1393

سلام به گرمی آتش
به سختی دل شکسته یه عاشق
خوشحالم که وبلاگتو دیدم
قشنگه
ماهه
به ادم گرمی میده
بهت تبریک میگم
هم به خاطر سلیقت
هم به خاطر وبلاگ قشنگت
ازطرف م . س
تقدیم به خودت
......................................
به امید روزیکه غمها برن و شادیا بیان


پاسخ:ممنونم موفق باشید



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:,سـاعت 9:48 نويسنده ゚*✿ فاطمه و مهدی✿*゚| |